Individualni treningi za igralce selekcije U-17 v času od 14. 12. 2020 do 18. 12. 2020

NK BISTRICA SELEKCIJA U17

INDIVIDUALNI TRENINGI OD 14.12. DO 18. 12. 2020

PONEDELJEK 14. 12. 2020

  • Ogrevanje: Vodenje žoge, žongliranje ter raztezne vaje.
  • Glavni del: Tek 4 x 25 minut, pulz cca 160 u/min, med 5 minutno pavzo navajanje na žogo .
  • Zaključek:  Stabilizacija telesa.

TOREK 15. 12. 2020

  • Ogrevanje: Razne vaje z žogo, lashkoten tek, raztezne vaje. /15 min
  • Glavni del:  Tek v naravi. /60 min     
  • Zaključek: Žongliranje žoge ter stabilizacija telesa

SREDA 16. 12. 2020

  • Ogrevanje:  Raztezne vaje, šola teka,  navajanje na žogo.
  • Glavni del:
    Sprint 5 m – ponovimo 10 x
    Sprint 5 m naprej, sprint 5 m nazaj  – ponovimo 10 x

Sprint 25 m – ponovimo 10 x

Vse vaje ponovimo 3 x, v odmoru ki traja 5 minut – navajanje z žogo

  • Zaključek: Stabilizacija telesa.

ČETRTEK 17. 12. 2020

  • Ogrevanje: Šola teka, gimnastične vaje
  • Glavni del:  Kros po gozdu (če je le mogoče) /60 min _ PAZITE NA GLEŽNJE!
  • Zaključek: Stabilizacija telesa.

PETEK 18. 12. 2020

  • Ogrevanje: Raztezne  vaje, navajanje na žogo, rahel  tek.  /15 min
  • Glavni del : Delamo z žogo:  vodenje žoge z (z notranjim in zunanjim delom stopala, z nartom);  varamo razne oblike; rolanje žoge.  V steno  udarjamo žogo (z notranjim in zunanjim delom stopala, z nartom)  z vsakim delom (5 min). Vse vaje delamo z obema nogama.
  • Zaključek: Stabilizacija telesa.

Šampioni zdravo!

Kot vidimo, je korona zelo močna bolezen, zato ne vemo, kdaj se bomo lahko videli in pričeli z rednimi treningi. Na začetku treningov bomo pričeli s tekom v dolžini 9 km na terenu in časovnim tekom v trajanju 6 minut na stadionu. Test bo pokazal, kako pridno ste delali na podlagi programov, ki jih tedensko prejemate.

OSTANITE ZDRAVI !

Vsem igralcem kot tudi staršem želim SREČNO, ZDRAVO IN USPEŠNO NOVO LETO 2021 v želji, da bomo lahko skupaj dosegli zastavljene cilje.

Trener: BORIS MERNIK